حلم العمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الى ...................

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
القطة الشقية
ريحانه المنتدى
ريحانه المنتدى
القطة الشقية

الى ................... Empty
مُساهمةموضوع: الى ...................   الى ................... Emptyالسبت أبريل 10, 2010 7:37 am

الى كل اعضاء المنتدى وخاصا المصرع الجدع جدا انت سألت انا لية بقالى فترة مواضيعى متغيرة اصل المواضيع مش بس هى اللى اتغيرت انا كمان اتغيرت قوى وكمان مش عارفة لية مبقاش فارق معايا بعد الناس عنى الاول كنت بخاف من الوحدة دلوقتى بقت هى صحبتى الوحيدة مليش غيرها يمكن سبب دة كلة انى ساعات بحب لدرجة الامتلاك مش عارة لما تلاقى كل حد تحبة وتتعلق بية يبعد عنك زى اغنية عمرو < كلهم بيقولو كدا فى الاول والكلام الحلو بيتحول>يعنى زى ما تقول كدة مبقتش عارفة احب حد قوى زى الاول انا زعلانة انى اتغيرت كدة حتى الانسان اللى حبنى وخاف علية سبتة علشان مش عايزة اجرحة او ارد جرح الناس فية وكمان محدش بيتغير بين يوم وليلة المهم اى حتى مش قادرة اوخايفة ارجع زى الاول انا فعلا قلبى بقى قوووووووى لدرجة انى مش قادرة حتى اشيل كل اللى علية وابتدى من جديد بقى صعب عليا اخلى حد اغلى شئ فى حياتة وانا شئ ثانوى فى حياتة زمان كان ممكن اتحمل دلوقتى مستحيل بقيت اول ما حد يبعنى مش بسأل لية بقول بس شكرا هى جت علية
فعلا :::محدش بيتعلم ببلاش:::

لاتجعل مشاعرك ارضا يدس عليها بل سماء يتمنى الجميع الوصول اليها
طائر الحزن

أقسى اللحظات :
صداقه دامت سنوات وأنتهت بلحظة غضب
القطة الشقية
ريحانه المنتدى
ريحانه المنتدى
القطة الشقية

مُساهمةموضوع: رد: الى ...................   الى ................... Emptyالسبت أبريل 10, 2010 7:40 am

اتمنى الكل يقراها ويقول بصراحة رأية اية
الطير الحزين
نائب المدير
نائب المدير
الطير الحزين

مُساهمةموضوع: رد: الى ...................   الى ................... Emptyالسبت أبريل 10, 2010 2:30 pm

بصي يا حبي انتى عارفه انا رائي في الكلام دا وقولتلك انتى واهمه نفسك ان اللي اودامك مش بيحبك وحاسه انه هايبيعك فا انتى اللي بتبدى الجرح عشان انتى خايفه علي نفسك من الجرح صح
ولا
ايه

smsm love ever end
المشرفه العامه
المشرفه العامه
smsm love ever end

مُساهمةموضوع: رد: الى ...................   الى ................... Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 12:07 pm

روبى حببتى انتى عمرك ما كنتى هاتجرحى الانسان اللى انتى حبتية لان اصلا انتى حبتية خطااااااااا
وانتى كمان حبتية عشان خاف عليكى بس مش اكتر من كدة
ماشى ياروبى وكمان لو اصحابك مخصماهم ياريت تصلحيهم لو انتى غلطانة ممكن الانسان يزعل اعز الناس فى لحظة غضب
والاصحاب الكويسين ما بيتعوضوش ياروبى وكمان لو انتى اتغيرت الفترة دية اكتريت
الناس بتتغير بس شوفى انتى اتغيرتى للحلو ولا للوحش لو لقيتنى نفسك للوحش حولى انك ترجعى زى الاول الانسان الحساس احسن من الانسان البارد سورى يعنى اكيد انتى فهمانى يا روبى
وانتى طيبة ساعات الطيبة دية بتتفهم غلط من ناس كتيييييييير
فانا بقولك ياريت تنسى الحب الغلط وتحبى اصحابك زى الاول وترجعى زى الاول وبل الاءرادة هاترجعى زى الاول ياربى
وانا بحبك اوووووووووووووووى وبتقوليلى كلام مهم جدااااااااااااااا وبينفعنى فى الحياة
وماتخفيش عليا يا جميل هاعمل الصح اللى انتى فهماه
وربنا معاكى يا جميلة

تحياتى للقمر سمسه
elmasry
المدير
المدير
elmasry

مُساهمةموضوع: رد: الى ...................   الى ................... Emptyالخميس أبريل 15, 2010 7:39 am

بصى يا روبى انا هقلك رأى بصراحه بس لو هتنفذيه يبقى تنفذيه كله ولو هتسيبيه يبقى برده كله علشان مينفعش تنفذى الى يريحك وتسيبى الباقى

بصى بقى انا الحمد لله مريت بكل المواقف الى ممكن تتخيليها و تقريبا عشت الموقف الى انتى فيه ده بالظبط

كل الى المفروض تعمليه هو انك تفكرى صح تفكرى اد ايه الناس بتحبك واد ايه غلاوتك عندهم

مش لازم تبصى للى مش بيحبوك لكن بصى للمخلصين ليكى

واوعى تجرحى حد حبك لان جرح الحبيب لحبيبه اصعب جرح فى الدنيا

فكرى وصدقينى هتلاقى كل الى انتى فى ده مجرد حاله تغيير او ملل

وعايزك تعرفى حاجه الانسان بيحب مره مش اكتر

ولو الحب الاول ضاع مش بيجى بعده حب تانى

صدقينى يا روبى الى يحبك ويخاف عليكى اوعى تسيبيه لان احنا فى زمن الحب فيه مش سهل

(وفى ايه فى الدنيا يستاهل الحب دلوقتى مش بالساهل)

فكرى وقررى بس خلى قرارك من جواكى علشان متندميش عليه

وبرده هقلك حاجه كمان

الى يحب بجد ويخاف على حبيبه

يفضل جمبه ويقف معاه فى ىوش الدنيا انتوا الاتنين مع بعض هتكونوا اقوا

لان اى اتنين بيحبوا بعض بيبقوا خلاص بقوا انسان واحد

فلوا سابوا بعض بيكونوا مجروحين ومش كامليين

فكرى يا روبى وصدقينى مش هتخسرى

تحياتى
المصرى
https://elmasrylove.ahlamontada.net
القطة الشقية
ريحانه المنتدى
ريحانه المنتدى
القطة الشقية

مُساهمةموضوع: رد: الى ...................   الى ................... Emptyالخميس أبريل 15, 2010 12:11 pm

يمكن كل الاراء دى صح بس فى كام حاجة كدة هعلق عليها
اولا الى سمسم روح قلبى انتى قصدك على حاجة مبقتش فى دماغى اصلا حتى اللى كنت فاكرة انى بحبة وانتى طبعا عارفة اتغيرت معاة وكنت متأكدة انى مهما حصل مستحيل هتغير
الى ايمى نور عينى انتى تقريبا رايك صح او حتى انا مش عارفة انا بحس كدة لية يمكن بس زى ما قلتى انى خايفة اتجرح
الى المصرى بجد انت صديق جدع جدا وانا هعمل بنصيحتك انا هفكر من جديد واحاول ارجع زى زمان تانى
شكرا ليكو اوى على النصائح الرائعة دى وانا بجد انسانة محظوظة بيكو

لاتجعل مشاعرك ارضا يدس عليها بل سماء يتمنى الجميع الوصول اليها
الطير الحزين
نائب المدير
نائب المدير
الطير الحزين

مُساهمةموضوع: رد: الى ...................   الى ................... Emptyالجمعة أبريل 16, 2010 1:13 pm

درش معلش انا هاعلق علي حاجه طب لو في اتنين بيخافوا عليك وبيحبوك جدا وبيتمنوا الرضا ارضا احبهم هما لالتنين

ولا ايه دا علي كدة اى حد هايخاف عليا هاحبه

ولا انت ايه رائيك يا جميل

الى ...................
صفحة 1 من اصل 1